Jaki projekt graficzny pasuje do flagi reklamowej?

0
81

Wyróżnienie firmy spośród tłumu na ulicy lub na targach branżowych to trudne zadanie. W związku z czym przedsiębiorcy stale poszukują rozwiązań, które są skuteczne. Jednym z przykładów są rollupy reklamowe oraz tak zwane flagi reklamowe (windery). Wszyscy znamy tego typu reklamę z targów, konferencji, centrów handlowych oraz z plaży (bo właśnie na plaży najlepiej sprawdzają się windery). Zanim jednak zamówimy takowy baner musimy się zastanowić co na nim umieścić?

Projekt graficzny

Maszty flagowe wraz z powiewającą flagą powinny być zaprojektowane w taki sposób, aby przyciągać wzrok i zapadać w pamięć. Bardzo często stosuje się wyrazistą kolorystkę oraz proste to zapamiętania hasła reklamowe. Co ciekawe, nie ma reguły kwestii umieszczenia logotypu. Niektórzy stawiają na drobny logotyp, który nie zaburza całego projektu. Inni natomiast starają się jak najbardziej uwypuklić logo i umieszczają je na projekcie w naprawdę dużym formacie. Wszystko zależy od indywidualnych preferencji oraz od celu jaki flaga reklamowa ma spełniać. Czasami na fladze reklamowej umieszczamy jedynie nazwę naszej działalności z logotypem po to żeby zaznaczyć w którym miejscu jesteśmy ulokowani. Natomiast czasami flaga reklamowa to odpowiednia powierzchnia na zaprezentowanie oferowanych produktów lub usług. Niewątpliwie szczególnie ciekawe są pomysłowe hasła reklamowe zapadające w pamięć i przyciągające wzrok. Niebanalne, kreatywne hasło reklamowe potrafi być strzałem w dziesiątkę. Niezależnie co znajdzie się na projekcie ważne, żeby całość była wyrazista (nie można stosować zbyt małych czcionek lub niewyraźnych grafik) oraz spójna z identyfikacją wizualną firmy.

Gdzie wykorzystujemy flagi reklamowe?

Flagi reklamowe możemy wykorzystać wszędzie bez wyjątku. Ich naturalnym środowiskiem jest plaża, dlatego widujemy je w okolicach plażowych barów oraz wypożyczalni sprzętu wodnego. Poza tym, równie dobrze sprawdzają się na śniegu. W efekcie stoki narciarskie i wypożyczalnie sprzętu narciarskiego bardzo upodobały sobie wykorzystanie flag reklamowych. Poza plażą i stokiem narciarskim z całą pewnością dobrze sprawują się również w pomieszczeniu. Od lat z powodzeniem wykorzystywane są podczas targów branżowych, konferencji oraz w galeriach handlowych. Dużym plusem flag reklamowych jest łatwość montażu i duża mobilność. Jeśli nie mamy możliwości wbicia flagi w piasek lub w śnieg wystarczy zastosować zwykłe uchwyty flagowe. W efekcie można szybko i wygodnie umieścić je wszędzie, gdzie tylko zachodzi taka potrzeba.